dilluns, 25 de juny de 2007

Està pirat o és el puto amo?

El paio que originalment, per casualitat, va donar joc per fer el meu segon vídeo de Loquendo (el del documental), es veu que ha fet més vídeos divertits/de parides/flipants que val la pena mirar. Quan acabes de veure aquests vídeos no saps què pensar. Si aquest tiu és el puto amo per fer aquestes cares, parlar d'aquests temes, i en general fer el pallasso, o si està com una regadora per actuar d'aquesta manera i penjar-ho a YouTube. Clar que després ho posa al seu blog, però hi ha moltíssima gent que s'ho troba per casualitat a YouTube, ho veu, i o es peta de riure, o es queda: :| un altre pirat...
Jo us poso uns quants dels vídeos més divertits que he trobat i vosaltres ja sabreu què pensar d'aquest tiu.

TOCANT CANÇONETES AMB LA GAME BOY LIGHT

EL POLLO MUSICAL

I el millor:

HAMBURGUESA DE PALO


No sé vosaltres però jo quan els veig em peto XD

1 comentari:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors