dimarts, 5 de juny de 2007

Un altre vídeo de Loquendo - El monstruo Comemierdas

el segon vídeo de Loquendo creat per mi. Aquesta vegada és una paròdia sobre el vídeo ja divertit d'un paio que es flipa amb una merda que s'enganxa als vidres. És una simple paròdia, però molt divertida.



Per veure el vídeo original, cliqueu aquí "Mierda de máquina".

Jeje... a YouTube el vídeo està tenint bastant d'èxit, fins i tot "l'afectat" riu veient-lo. Si us agrada, dieu-m'ho que així en faré més (Ja tinc material per fer-los, només cal temps XD).

2 comentaris:

  1. Ja t'el vaig dir, pero el deixe dit ací també: em parte el xorís!

    PD: També sé escriure en català central, pero avui és dia de valencià.

    ResponElimina
  2. És increïble :|
    És flipant que hagis estat el primer en comentar el meu blog! Tiu, la teva web és boníssima. No sabia que tenies un blog com el de kirainet XD.
    Tiu, jo em parteixo fent aquests vídeos i veient els meus i els dels altres XD. És bo que t'ho prenguis així... un altre es podria cabrejar.
    Gràcies per comentar! :D

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors