divendres, 20 de juliol de 2007

Especial entrada 50 - Musical de ReBoot

Com que aquesta és la meravellosa entrada 50, fa que recordi quant temps fa que escric en el putu blog. En principi era un passatemps i només era per emmagatzemar quatre vídeos divertits, ara també, però a més serveix per a posar els meus vídeos (donar publicitat, clar que sí ^^) i per mostrar-vos una mica la meva forma de pensar (si no hi esteu d'acord foteu el camp d'aquesta pàgina o us fotré un pedazo virus que us anireu a prendre pel cul la resta de la vostra miserable vida), i a més vaig incloent les meves teories (la del Sol...) i algunes bromes per animar una mica el blog ¬¬
Avui, doncs, per commemorar el temps que fa que dedico un ratet (que sol ser per allà les 2 de la nit), posaré un vídeo d'una sèrie mítica que veia quan era petit. Perquè veieu si m'agrada la informàtica i tot el seu món, aquesta sèrie que seguia de petit n'és un bon exemple.
Un consell, si teniu dificultats en l'anglès prepareu-vos. Van fullats parlant i és molt fàcil perdre's. Home, expliquen tota la sèrie en un putu musical. Bé, us deixo amb el vídeo i amb els records que us puguins portar a aquells que com jo vàreu seguir la sèrie de petits.
Més informació aquí.


Aquests eren alguns dels seus personatges:



Aquests són en Bob, la Dot, l'Enzo i en Frisket

Buscant imatges de ReBoot també vaig trobar això:



No hi ha gent llesta pel món ni res, eh?
ESPECIAL ENTRADA 50!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors