dimarts, 31 de juliol de 2007

Experiència traumàtica 2 - Trobada desastrosa

Abans de res, per als qui no sàpigueu qui sóc o no hagueu fet mai Filosofia, dir-vos que és una puta merda més inútil que el mando de la Wii si et carregues la tele. Són delirades fetes per malalts sense feina ni vocacions, amb l'excusa de què "pensen" es col·loquen fins que veuen coses xungues (un li fot nom a les seves delirades, "àpeiron") i només diuen que parides, la meitat de les quals les pot deduir un fetus abans de néixer i l'altra meitat amb menys sentit que les paraules escrites en "anglès" per alguns que jo sé ¬¬"
Doncs aixó, la filosofia és una puta merda inútil, i els filòsofs una colla de borratxos-drogadictes-vagues que no tenien res més a fer que tocar els collons a la societat (i si em coneguéssiu, sabrieu fins a quin punt odio la filosofia, fins i tot vaig posar un article a la Frikipedia que va ser rebutjat per tenir MASSA INSULTS! (quan em fotu les piles sóc un cabrón XD)).

Si mai us en trobeu un pel carrer (de filòsof):

a) Mai li demaneu l'hora
b) O sortiu corrents, o el foteu a la carretera quan passa el bus (sobretot no deixeu proves, eh?).

Bé, a tot aixó, estava tornant de veure la pel·lícula dels Simpson, una pel·lícula recomanable i que val la pena molt mirar-la, i estava tornant pel carrer amb els amics i la meva germana. Amb això que em diu "mira, allà hi ha la Remei, la Mauri..." aquí m'he començat a girar "...i el Filoman*"
Llavors l'he vist, amb aquella típica mirada seriosa i amb la cara arrofada, sentat al restaurant, sopant amb les altres dues professores, mirant-me. Jo m'he quedat amb expressió mig de sorpresa mig de terror, simplement m'he tornat a girar i he accelerat el pas amb els meus amics, simplement volia evitar per tots els medis un enfrontament directe amb aquell element. Si algo ha sigut bo, és que passés per davant seu sense que el veiés ni ell a mi, havia de ser la meva germana qui cridés l'atenció dels professors... bé, almenys segueixo viu (per desgracia ell també).

Aquesta ha estat una experiència que m'ha traumatitzat, tot i que pensant amb l'Spider-Cerdo, m'alegro ^^

Ah per cert, si voleu col·laborar en la meva recuperació mental, envia la paraula clau "PUTAFILO" al 55557777sin(alfa)** seguit del nombre de pasta que em cedeixes. Evidentment, no rebràs ni una sola paraula d'agraïment, només que si m'entero que llegeixes això i no participes, t'enviaré un pedazo virus perquè et canvïi el nom del MSN per "PRIMO QUE NO PAGA" (quina gran venjança, eh? XD).

Aquesta traumàtica experiència no es pot ni comparar amb la primera.

*Nom donat al professor de filosofia. Autor d'un llibre sense èxit i condemnat a l'ensenyament. Els seus chistes foten pena, així com les seves ganes de tocar els collons.

**Deliri que va sorgir en una de les classes de filo, on els millors chistes sorgien dels alumnes que s'enfotien de l'assignatura i/o el professor.

NOTA: el color a merda de la paraula filosofia és expressament :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors