dissabte, 21 de juliol de 2007

Experiència traumàtica - he tocat la Wii

Sí, tal com diu el títol, ahir vaig plantar-me a casa d'un amic el germà del qual s'havia comprat la Wii. El joc era el Wii sports i un desgraciat intentava donar-li a una pilota de béisbol i no ho aconseguia. Mai no havia vist un joc tan patètic. El de tenis, també. Diuen que has de fer com si colpegéssis la pilota. I uns collons. Fas un moviment i la màquina, de la patilla, fa el que li sembla que has fet. Al béisbol, per culpa d'això, era impossible guanyar. Jo vaig observar com un amic s'emocionava viciant-se al tenis i com guanyava fent el capullo, el vaig grabar i tot. No posaré el seu vídeo aquí, perquè el pobre no mereix ser humiliat d'aquesta manera.
Jo, en un moment de deliri, vaig agafar el mando* i vaig fer 3 punts en el putu tenis. Quina gràcia. Jo em movia tant com a classe de filo. Feia una merdeta de moviment i amb això apallissava la màquina. Em vaig quedar pensant... "quina puta merda d'intel·ligència artificial". La veritat és que jugava la màquina a tenis com jo a la realitat (pels qui no em coneixen, fotu uns pepinus que se'n van a prendre pel cul gairebé tots).
Després dels 2 minuts o així que vaig estar jugant, em vaig cansar, i em vaig fotre a mirar una sèrie de la qual us parlaré més endavant, Claymore.

*Dubtava de jugar, perquè com vaig comprovar fent el meu treball de recerca, els mandos de la Wii són coneguts com a "missils anti-TV", així que em feia por sortir de casa del meu amic escaldat per haver-me carregat la seva tele.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors