divendres, 13 de juliol de 2007

Programació

M'encanta programar. Ja vaig haver d'aprendre'n per a fer el meu videojoc per al TDR. Ho vaig fer amb el llenguatge de programació LUA (un llenguatge tant nou i desconegut que ni un ingenier informàtic de la UPC sabia que existia). Després també vaig programar amb Visual Basic... però com el seu nom indica és per fer coses "visuals". A mi el que em mola és fer-ho tot jo... que no hi hagi cap tipus de plantilla (en el meu joc vaig tardar un ou fotent les imatges amb el Paint i el Photoshop, quina matada). Per això estudiaré més programació. De moment faig parides com homebrew per PSP però potser arribarà el dia en què us fotré un virus a l'ordinador i us engegaré a prendre pel cul tota la informació (si mai arriba aquest dia, un enterareu, perquè piraré cap a Amèrica a tocar els ous al, com l'anomenen al Loquendo, tito Bill.

IMATGE DE LA PORTADA DEL MINIJOC DEL TDR


Us fotria el vídeo que vaig grabar per a demostrar que funcionava però:
  • 1. No està a YouTube, i ocupa un ou i costaria de pujar i fa pal.
  • 2. No em surt dels ous deixar el meu vídeo del TDR a YouTube, ni que sigui un vídeo privat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors