dimecres, 4 de juliol de 2007

Puto OGame

L'OGame, el joc on estem viciats uns quants avorrits ens passem unes quantes horetes, comença a tocar-me els collonets. I és que per un tonto error meu, el jugador Hopo (vaya nom, eh? ¬¬") company del joc i amic ha estat banejat per els putus moderadors. A sobre d'enviar missatges excusa per dir-los que ha estat un error meu, i un dels moderadors em diu que li expliqui a l'altre, i aquest/a diu que em donguin pel cul, en altres paraules.
Ara mateix estic fent un vídeo loquendo que no tardarà massa a estar llest, burlant-me de l'OGame... és l'únic que de moment puc fer. El penjaré aquí, evidentment.

Estimado usuario:

el unico que puede reclamar una sancion es el dueño de la cuenta baneada,
asi que sintiendolo mucho no puedo atender a tu peticion.

Atentamente:

naricina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors