diumenge, 16 de setembre de 2007

Celebració dels 18 - Tiroteig a la muntanya

Doncs sí! Avui he fet els 18! Avui celebració amb família... ¬¬ però el millor dia va ser ahir! Quina pedazo partida de Paintball! (gràcies a tothom per venir ^^).

La veritat és que va ser molt divertit. Encara que les merda ulleres aquelles estaven més rallades que la pantalla de la meva funda de la PSP... i que les pistoletes anaven com el cul, va estar bé. Només em va fotre la tia aquella que no parava de tocar els collons i que en altres circumstàncies no hauria dubtat d'omplir-li la cara de pintura taronja... ¬¬

Llàstima que les fotos que tinc les va fer el meu pare i es veuen com el cul. Amb els monos aquells semblàvem psicòpetes, i amb el casc, encara més. Em recordava el Manhunt... o els paius de Hostel.

Algunes fotos:

AQUESTA ÉS LA PINTA QUE FOTÍEM


Com podeu veure, els 2 equips que hi havia es diferenciaven pel color dels monos. Tenint en compte que estàvem a un tros de bosc, lo més lògic seria pensar que els verds tinguéssin avantage, no? Doncs no! Com que no es veia una merda amb les ulleres aquelles, els verds ens veiem molt millor que els destenyits de l'equip contrari.

AQUESTA ERA UNA REUNIÓ DEL NOSTRE GRUP DECIDINT A QUI REBENTARÍEM, PERÒ COM VEIEU, TENÍEM UN PARELL DE TOPOS.


A sobre, nosaltres erem uns mafiats. Com podeu veure, anàvem "blindats" enfront als pallussos que corrien per allà celebrant un comiat de solter. ¬¬
Eren una colla de vells gordus i lents, és a dir, blancs ideals.

ALGUNS NO VAN ENTENDRE QUE ERA UN JOC I ES BUSCAVEN LES FERIDES DE BALA...


I AQUEST SÓC JO, DISPOSAT A REPARTIR PINTURA


Bé, això és tot, degut a la merda de qualitat de fotos que va fer el meu pare. Jo crec que a un parquinsero li surten menys mogudes ¬¬.

Jugar al Paintball és una bona manera de desfugar-se. Pots anar fotent trets per allà... no està gens malament. Encara que hi havia alguns emocionats que exageraven un "pelet" i no tenien en compte que estaven jugant. ¬¬ Això sí, t'emocionis o no, acabes suat com un cabrón.

Bé, moltes gràcies a tots per aquell dia impressionant, i a veure quan hi tornem per jugar-hi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors