dimarts, 4 de setembre de 2007

Crítica a l'OGame: èxit rotund

Aquesta entrada la dedico a tots aquells que heu jugat alguna vegada a l'OGame i heu estat banejats o exterminats per un fill de puta, en qualsevol dels casos.

Resulta que el vídeo que vaig fer per criticar l'OGame a causa del baneig d'un amic ha tingut un èxit més gran del que m'esperava.

Aquestes vacances, no he fet res més que rebre missatges de YouTube dient-me que tenia nous comentaris al vídeo. No només això, sinó que quan vaig marxar al poble havien vist el vídeo unes 1500 persones, i ara ja l'han vist més de 4500. Jo sabia que un vídeo com aquest el veuria molta gent, però que tardaria a ser conegut. Però mai m'esperava un èxit tan bestial. D'un dia per l'altre va començar a créixer el nombre de visites, comentaris i votacions.

De tots els comentaris que hi ha, només n'hi ha un que no reconegui haver-se petat el cul, dient que esperava trobar una guerra entre aliances i que l'havia decebut (perquè veieu els megafrikis que circulen per aquest joc).

Així que m'he guanyat la fama amb un vídeo on l'únic que deia eren veritats i paranoies. Ja ho veieu: les meves paranoies + loquendo tenen èxit. Ara hauré de fer més vídeos per penjar a YouTube... doneu-me idees!

Per veure què us sembla a vosaltres:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors