dilluns, 10 de setembre de 2007

Maxituning 2007 - Montmeló II

Bé, després d'un breu descans, torno al blog. Ara toca explicar el segon dia a Montmeló. Com que em fot pal escriure molt, bàsicament dir que el millor va ser el Destruction Derby. Veies cotxes fotent-se entre ells com gilipolles. I després d'aquest espectable lamentable, vam veure com uns monus coneguts amb el nom d'espectadors, saltaven sobre els cotxes i els començaven a rebentar a patades. Fins i tot intentaven arrencar-ne les portes. Semblaven goril·les. Us posaria el vídeo però no l'he penjat per dues raons ben evidents: no em surt dels ous (i em fa pal), i no vull haver de preocupar-me per la meva integritat física degut a insultar un possible mascle dominant d'una família de goril·les. ¬¬(ja tornen les meves paranoies, eh?)

Aquí us deixo un vídeo de com va ser la primera part del Destruction Derby, d'abans que el zoo obrís les portes de la gàbia dels monus:



Així que bueno...el millor dia va ser el dissabte, sens dubte.

(Joder, he tardat tant per escriure aquesta p**a merda??) ¬¬

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors