dimecres, 30 de gener de 2008

Aim da faquin crac

Dedico el títol de l'entrada als meus amics amb un coneixement d'anglès inversament proporcional al nivell de japonès del col·laborador takumi.

Paranoies a part, aquesta entrada és per mostrar la meva alegria al haver aprobat 4 de 4 assignatures del primer quatrimestre de la uni.
De totes maneres, això no salva als professors d'una pedazo crítica amb loquendo que passaré a qui m'ho demani ja sigui amb comentari aquí o pel MSN. Ja sabeu com paranoic i/o fill de puta puc arribar a ser quan les intensions són criticar algú... valdrà la pena, ja us ho dic.

I és que sóc el putu amo, de moment excepte 1a, les altres per força les he hagut d'estudiar sinó el dia abans, una setmana o dues, sense haver fotut res la resta del curs.

Per això enviu un missatge d'ànims a la resta de fibers que no han tingut la meva sort i als amics d'altres carreres que també han estat porculats.

Algun dia hauré de fer un estudi per descobrir l'origen de la meva potra, perquè mira que en tinc.
Això i també el perquè només tinc punteria jugant a tenis quan l'objectiu no és una "zona" sinó que és una persona. Curiós, tinc mentalitat d'assassí... en els esports?

2 comentaris:

  1. Quin fastic de tiu! tu i la teva potra!! Ara ja ets enginyer informatic!! si passes primer ja sta tot, ara nomes et queda aprendre a hackejar per putejar a la gent... O aixo o esque ja en saps i has hackejat la base de dades de la fib...

    ResponElimina
  2. Ja és el meu objectiu, ja. Petar el puto Jutge de P1. No descansaré fins que ho aconsegueixi!!

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors