dimecres, 30 de gener de 2008

Guitar Hero III - Oooooh Yeahhh!!!

Com mola aquest joc. Me'l vaig comprar per PS3 i no em vicio a res més. Això sí, xungo un rato. Ni de conya em podré comparar amb els frikis-sense-vida-social/matats que toquen les cançons com "The Devil went down to Georgia" o "Through the fire and flames" en experto i fan 100% d'encerts.

Però bé, mola arribar a casa després de fer una puta classe i pensar que et pots fotre a fer algo semblant a tocar la guitarra. Com mola aquest joooooc!

Si voleu flipar de debò, busqueu "Guitar Hero 100%" a YouTube. Hi ha un parell de vídeos en que veureu quin nivell friki hi ha pel món (ja us ho dic, ni de conya jugo online, em follen viu).



Ma cagu en la p**a! Em carregaré els de Nintendoooooo!!! Com gosen profanar aquest joc fotent-ne un mix del puto Marioooo!!!!



Com un gran amic diu en situacions com aquesta: ganas de matar aumentando......... >:[

1 comentari:

  1. AL = HI HA UN MARIO GUITAR HERO!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! ES UNA PUTA PLAGA!!

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors