dilluns, 25 de febrer de 2008

Ostions a YouTube

Experimentació de la força centrífuga... la física pot ser perillosa:


Un paiu que vol apendre a fer allò d'aixercar-se només amb les cames... amb l'ajuda dels amics (quina ajuda, mare meva)


Un nen suicida que mereix el meu nick:


Aquí una recolecta per descollonar-se (jo ho he fet)... ja veureu, el millor és el jugador de bolos:


Aquesta és falsa però fot gràcia. Em sembla que deu promocionar el joc aquell "Pain":


+òsties a saco:


Un gilipolles... aquest paiu que estudi filo, perquè ja té la olla podrida... i ara el cul cremat.


Ja en posaré més potser... però és que amb aquests ja et descollones un ratu.

2 comentaris:

  1. XDD!! com molen!! es una de les entrades en que mes m'he partit!! QUE PRIMO EL DEL FINAL!!! (mes que algun que conec que en comptes d'anar al cinesa s'en va al bosque amb el mobil sense bateria ¬¬)

    ResponElimina
  2. a valeeeeeeXDXD molt b aki sa komenta XD ya ma kustat ya trobarlu XD pos res nen k en akets videos...¬¬... tan tots bojus XD i kamikazes 1 rratu llarg XD pos res nen k d suisides al riu XD ale ens veiem si akas pr semana santa o no... nu se

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors