dilluns, 24 de març de 2008

El que no estigui a internet...

L'altre dia, intentant fer uns problemes de càlcul, necessitava representar una funció i em feia un pal terrible fer tots els passos. Vaig buscar per internet i, què em trobo? Un programa que te les representa a l'instant!
Després, al cap d'una estona, em vaig trobar amb una integral impossible. Se'm va acudir llavors, després d'adonar-me que abans resoldria aquella integral un de lletres que jo, buscar un integrador de funcions online. Evidentment, no esperava que me'n sortís cap. Però em vaig quedar flipant. Sí que n'hi havia un! I a sobre, com si em vulgués vacil·lar, va treure el resultat instantàniament, deixant-me com un imbècil per no haver pogut resoldre allò (i era veritat... amb el carro que arrossegava aquella integral al igual ho feia jo, allò).
I per acabat, ja vaig pensar "Ja que hi som... busquem una pàgina que et faci límits, que també m'anirà bé". Dit i fet, ja en tinc una.

Si és que internet ho és tot, és possible de trobar-hi un munt de coses que sense elles tot seria més difícl. Ens fa la vida més còmode, ens estalvia trucades (el nostre amic MSN) i ens proporciona el 99,9% dels nostres treballs. No està mal eh?
Els nostres pares i avis no gaudien d'aquest meravellós invent... que primos no?

Aquí us deixo les pàgines, perquè segur que algun dia les necessitereu:

1 comentari:

  1. Es veritat... internet tmb serveix per ferne un treball de recerca, baixarte copies de seguretat de jocs pelis i musica adquirits legalment... i no ens deixem el veritable us d'internet.

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors