dijous, 24 d’abril de 2008

El fruit de les viciades

Aquesta entrada va dedicada al col·laborador (como no fantasma) takumi de nom real Víctor. Aquesta vegada, l'element aquest ha sigut guanyador del torneig de GT5 que es feia a la UPC. Com a guanyador, ha tingut la oportunitat de jugar contra el mateix Fernando Alonso i ha guanyat entrades per la cursa del proper diumenge, així com una PS3. El pilot era allà per presentar les beques Universia-Fernando Alonso.

Conclusió: el món és injust. És a dir, era evident que guanyaria un paiu que té la PS3 i que reconeix que es passa els àpats amb una ma a la forquilla i l'altre al mando. Joder, regalar una PS3 al guanyador d'un concurs que per guanyar-lo ja l'has de tenir és de subnormals. I els pobres que potser ho van intentar sense tenir-la i se'ls van fullar a la eliminatòria? A aquests el somni d'aconseguir una PS3 per la cara se'ls va escapar de les mans. El més segur és que acabin amb un cal·lefactor anomenat Xbox o amb una arma de destrucció massiva anomenada Wii... pobrets.

TOP 10 + ALONSO (EL DE LA DRETA DE TOT ÉS EN PAU)



Conclusió 2: viciar-se, serveix per algo. Ara mateix, jo ja estaria fotent a Ebay la PS3 i dient-la que la tocat el mateix Alonso segur que molts friquis paguen el doble del que val per comprar-la. Així doncs, a viciar-se. Això sí, a millorar, que si ets una merda jugant, per això no juguis.

L'altre col·laborador ha quedat al top 10 (i jo mentres fent càlcul ¬¬) i també ha guanyat entrades per la cursa. Es veu que tinc un equip de viciats, tant que ni són capaços d'apartar les mans del mando per escriure una entrada joder.

Faré una citació on es parla d'en Víctor:

Al finalizar el acto, Fernando Alonso ha tenido que demostrar sus habilidades al volante, pero esta vez en un videojuego que es una novedad mundial: el GT5 de Playstation. Se ha enfrentado a un estudiante que resultó finalista durante las clasificaciones previas que comenzaron el viernes 18 de abril. El joven recibió de manos de Fernando Alonso dos entradas para el Gran Premio de España de F1 y una videoconsola PS3.

La veritat és que jo també vaig participar i no em vaig classificar (de tots els tipus de jocs que hi ha i el concurs és de l'únic que no jugo). Bé, que hi farem. Jo volia vacil·lar l'Alonso amb frases com "la meva àvia amb el carret de la compra corre més que tu amb el F1"... què hi farem, un altre dia serà.

Pel que ara sabem, el segon col·laborador (Pau) ha mangat el valor de 2 entrades de F1: Quan un paiu li ha preguntat quin era el seu temps, ell ha contestat amb la seva carecterística veu tal que sembla que parli per la seva consciència. En conseqüència, el tiu no s'ha enterat de res i li ha preguntat si el seu temps era el de "Mejor vuelta". El molt desgraciat però espavilat, ha contestat que sí, fent fora a un del top 10 i quedant-se ell enlloc seu. Així que, Pau, espero que tinguis mala sort i les entrades et volin o que te les cremi un boig o, millor encara, que un curtcircuit et fregeixi el PC. Tu no et mereixes aquestes entrades, aquesta és la crua realitat.

Citació 2 (diari Sport del 25/4/08):
Víctor, un joven estudiante de ingeniería, le contará a sus nietos que un día se enfrentó a Alonso en un circuito virtual y que, por cierto, no lo hizo nada mal. El duelo en la Play, con 1.25.286 para Víctor y 1.24.309 para Fernando, fue el colofón a un acto convocado por el todopoderoso presidente del Santander, Emilio Botín, y al que también asistieron el jefe de Renault, Flavio Briatore y, entre bambalinas, Alejandro Agag.
Evidentment, el mateix Víctor reconeix que de "nada mal" res. Que es va posar nerviós i que a sobre el fet de fer-lo conduir en unes condicions extranyes el va fer perdre qualitats (jo crec que juguen amb el mando i la pallissa és brutal).
Fernando, quien aseguró que "nunca he pasado miedo dentro de un coche y sólo cuando llueve tengo más respeto porque el agua no te deja ver nada", concluyó las más de dos horas de estancia en la UPC con una carrera virtual contra Víctor Alcaud, un estudiante de primero de ingeniería industrial que confesó que "me gustaría ser ingeniero de Fórmula 1". Víctor, que se ganó el derecho a competir contra Alonso al ser el más rápido entre diez compañeros en el videojuego, puso en dificultades al piloto asturiano, que ganó con 877 milésimas de ventaja.

7 comentaris:

  1. Jo si que he arribat al top10.

    Felicitats al teu amic, els altres ens hem quedat amb les ganes. Estava clar que allí era qui anava més ràpid de tots, però ha sigut molt lleig que ens fessin reiniciar els temps i ell s'hagi passat la norma pel forro. Ha deixat el temps que havia fet abans corrent infinites voltes i no el temps limitat a 3 voltes. Una maniobra més que bruta.Què hi farem, hi ha gent per tot.

    Ciao

    ResponElimina
  2. Si això que dius és veritat, tens raó, és una mala jugada. Però coneixent-lo, crec que el més probable és que s'hagi empanat i no ho hagi sentit.
    Bé, tant se val. Una altra vegada serà, no?

    ResponElimina
  3. Gràcies, pero jo he fet lo que el tiu que estava alla m'ha dit, igual que els dos del meu costat, ens ha dit que fessim salir i li donessim despres li donessim a iniciar. Despres li em dit que encara sortien els temps, i ell ens diu: bueno es igual, seguid i yo os miro el tiempo. Igualment havia fet 1:23,8... Pero que mes dona una simple decima si le fet en les 3 voltes o en les altres deumil comparat amb timar directament el tiu donant per teu el millor temps d'un altre...(¬¬ com algu que jo conec...) I aixo per no parlar de la mafiada de la valla, en aquest concurs o aprenies a fer-ho o res... no podrien fotre un circuit amb real amb curves, sense la linia de conduccio aquella i que poguessis triar canvi manual?

    ResponElimina
  4. Bé, com que jo no hi era, no tinc puta idea del que ha passat. Si dius que has reiniciat, doncs ho has fet. Crec que a qui "caminero" es refereix és a l'altre guanyador mencionat al blog...

    ResponElimina
  5. victor veig que no ets coherent... em critiques per lo del temps i encanvi dius que tu també ho haguéssis fet... juas i mira que jo li vaig dir 1:25 y el tio va i apunta el 1;24 ....pero es igual que despres millori a 1:24 ree mafiada!...pues mira despres de saber que si no es choca contra la valla no es fa un bon temps.. me-la-su-da.

    ResponElimina
  6. I tan mafiada XD si el tiu ha apuntat 1:24,3 i tu el minim ha sigut tipo 1:24,7... no arrodoneixis! Wnu lu k compta esk ens veiem al circuit :) Ah i lo d escamaru als quatre vents es d l'albert e! a mi no em culpis ara XD

    ResponElimina
  7. No, no, jo em refereixo al victor. Reiniciant no marxava pas el temps, el paio havia dit claramen k sortissim i tornessim a entrar.

    Pero vaja, que ja he dit k igualment crec k eres el més ràpid (o el que millor controlava l'art del xoc contra la valla, jeje).Aixi k tot i brut,felicitats pel teu triomf.

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors