dimecres, 23 d’abril de 2008

Ostions a YouTube III

Com que veig com agraden les recopilacions d'aquest tipus de vídeos, doncs en poso un altre. Les anteriors, per qui no les ha vist, aquí la primera i aquí la segona.

Què passa quan t'empanes i deixes el teu fill@ campant lliurement? Que tant sí com no vol imitar el què veu. En aquest cas, vol (i aconsegueix) fer un backflip XD



No, ara en sèriu. Pobre nena (em sembla). La mare es mereixeria que la nena es quedés subnormal, perquè la consciència li pesés per la resta de la seva vida.

Aquest no es veu gaire bé, però... us en fareu la idea (au)



No sé què xerra el paiu aquest, però si a mi em fessin alguna cosa així... potser a mi m'haurien trencat el nas però de l'altre no en trobarien els trossets ni que el busquessin amb lupa.



Al igual no li foteu una pallissa a un paiu així?

I ara un vídeo totalment oposat. Un nen que jo li fotia el cap al bater fins que se li tornés la cara lila.



Si és que puto nen. Serà parent del niño loco alemán? No sé, però es mereix una bona òstia. ZAS! En toda la boca.

En aquest vídeo, un pobre desgraciat volia gastar una broma i s'emporta un premi XD



Aquest no és que se la foti... però veure la intel·ligència desmesurada d'aquest element fa que em senti com una merda (sarcasme).

1 comentari:

  1. Definitivament les entrades d'ostions son les millors XD, ja esperu la 4a am ganes XD. Me descullunat am el tiu que es descullona (literalment), i he flipat am la nena backflip(jojo que malo ¬¬)... Pero el millor es el del estaba ahi i.. i... flaca!! que jo em pensava k li arrencava el cap!!! ah i el primo del final... no se si es mes primo per petar l'aquari o per fotre per internet el seu video fen el pena...

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors