divendres, 16 de maig de 2008

Ignorància americana

Vale, a veure. Estic d'acord que com a país Europeu (i com a país em refereixo a Espanya sencera) som uns primos. En comptes de criticar un per un els nostres defectes (educació, economia,...) que això aquí no pintaria res, diré que en general som uns pringats comparats amb la resta d'Europeus (ho dic jo, que vaig fer un intercanvi i vaig conèixer gent d'un fotimer de països en un sol dia).

Però... d'això a ser uns troglodites, joder, va un rato.

Tothom, o gairebé tothom, ha vist el vídeo aquell que mostra la ignorància geogràfica americana.
Aquesta vegada, els que hem sortit rebent hem sigut nosaltres, ens han titllat de primitius. Què es pensen, que perquè d'aquí poc Espanya serà un desert, això ja és l'Àfrica?

Vegeu vosaltres mateixos el comentari d'un americà que, com tants, li importa una merda la resta del món:



RECONEIXENT LA SEVA IGNORÀNCIA


Ah però... aquest almenys reconeix la ignorància. En canvi n'hi ha que són retrassats i no ho saben:



Perooo a tot arreu hi ha de tot. Aquesta és una bona resposta a l'ignorant aquest. Jo potser l'hauria insultat més, però més o menys així l'hauria contestat:



Jo flipu. Mentre posava la foto m'he adonat que la url que surt... efectivament! és el vídeo del que us parlava! Mireu-lo. Tal com diu aquesta tia més endavant... és molt "instructiu".

Ja us dic... tot el foro és ple de posts interessants (descollonants, més que res). Si voleu riure un rato, entreu-hi.

Jo després de tot el que he vist, només em queda dir un clar i concís... WTF???

NOTA: he censurat el nom de l'ignorant, però al foro el podreu veure, evidentment XD.

NOTA2: no em pregunteu d'on ho he tret, cortesia d'en Pau. Ni jo sé què fotia mirant aquest foro.

3 comentaris:

  1. Tens rao, hi ha americans que son buuuurus XD, pero alla casi que no tenen remei amb les influencies que tenen del seu propi pais, amb tantes pelis amb americans guanyan sempre es pensen que son els millors i els hi importa una merda la resta del mon... Pero igualment la ignorancia es mundial i de gent aixi en trobaras sempre, i no podem dir precisament que no hi hagi gent aixi a espanya... Tampoc esperis molt d'un foro en que tenen bárbar a sota del nick, amb aixo ja et fas una idea del seu nivell, pero per l'altre banda tambe podriem dir que entra gent d'aqui amb prou feines sap dir en angles "Em dic Pau i tinc 19 anys" XD (ho llegira aixo?? aviat ho sabrem XD).

    ResponElimina
  2. Ja ho sé ja que no són només els americans... però és que tiu, deia el paiu aquest que quan veia reportatges per la tele sortien llocs fets una merda, gent amb "roba pobre"i que no aparentaven tenir massa pasta...

    Aquest tiu que cony va mirar?? I va i el tiu es devia pensar que tot el país era així i que per tant l'ordinador devia ser un privilegi...

    Pobre paiu... no ha sortit de l'habitació en anys. Segur que no sap ni que li han enderrocat les torres bessones.

    ResponElimina
  3. Correcció: el Pau ja ha apres anglès, despres de viciarse a battlestar gallactica o com es digui. Ara fins i tot hi ha ocasions en que pot superar el nivell del Proficiency, ja que si es fot a parlar amb vocabulari tecnic de transbordadors espaials ni els natius l'entendrien.

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors