dilluns, 30 de juny de 2008

Màquina de la Família Addams a Diagonal Mar

Resulta que un dia que vam fer una visita turística a Diagonal Mar (és bàsicament com li puc dir) ens vam trobar una màquina que ens va cridar l'atenció. Era una màquina de la Família Addams de la quan en sortia dos "joysticks" dels quals s'havia d'agafar o una persona sola, o dues: una s'agafa a un, l'altra a l'altre joystick d'aquests, i els 2 es donén la mà.

LA MÀQUINA


Se suposava que aquells joysticks ens fotrien descàrregues elèctriques fins que ens sortís fum.
Doncs, un fan de les pel·lícules de SAW com jo (i pirat) i un altre amic que també té la olla una mica socarrimada (el Ripol), ens vam agafar els 2, un a cada joystick d'aquests. Mentre esperàvem que el càmera es preparés, jo m'estava pensant quin grau de dolor podia soportar i per tant quin dels tres botons que decidien com aumentarien les descàrregues (els botons verd, taronja i vermell del mig) havia d'apretar.

JOYSTICKS & BOTONETS


Però abans que la meva bojeria mental em fes preguntar a l'amic si li estava bé fotre el màxim, el molt desgraciat del càmera ho va decidir per nosaltres.
No sabeu com va molar. Cada descàrrega era més forta que l'anterior. Fotia un mal que recorria tot el braç i que feia que ni tan sols pogués separar la mà de la merda aquella si volgués. Va semblar etern, tot i que en realitat va passar rapidíssim. Tot i així, va ser una experiència que repetiré segur. I de pas, si algú m'emprenya el portaré a aquesta màquina dient que regalen routters amb un nou tipus de wifi i li fotre un joystick d'akets per l'ull i a descollonar-se toca.

Ara només us falta veure el vídeo:


3 comentaris:

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors