dissabte, 26 de juliol de 2008

Gates vs Jobs

Un vídeo digne del blog* d'un FIBer: Windows vs Macintosh: Bill Gates vs Steve Jobs, digueu-li com vulgueu. És bastant parida, no té res de seriós si esperàveu un debat o semblant, però és divertit. Per els que com jo domineu escassament l'anglès (recordeu que sóc en Pau, no l'autor per excelència d'entrades d'aquest blog, Kmikze89), m'he matat a buscar la versió subtitulada.



Va, per qui us decidiu? (no val dir per windows, perquè és el que tinc des de sempre, perquè això ho pot dir qualsevol paiu de relleno).

Jo crec que el millor és... Linux! XD



*Gràcies a takumi per mostrar la meva ignorància respecte l'idioma anglès i per corregir-me. Veieu com el nom de "col·laboradors fantasma" no ens escau? XD

1 comentari:

  1. Quant fa que esta aquesta entrada?? Ni m'ha aparascut al reader. Ja deia jo que en aquesta entrada hi havia algo raro... mes que re amb aixo de pels domineu escassament l'angles ( ja es nota pq blog va am g i no am c, encara sort que no has fotut block eh pau ¬¬).

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors