diumenge, 6 de juliol de 2008

Wheelman

Feia temps que tenia pensat fer aquesta entrada (des de les 16:36 del 12/06/08 per ser més exactes) però per temps no la podia fer. Aquesta entrada va dedicada a un joc que sens dubte entrarà a casa meva. Es tracta de Wheelman un joc d'acció i conducció (persecucions i fugides, bàsicament) molt semblant als GTA, on el protagonista és un Vin Diesel digitalitzat i que està ambientat ni més ni menys que a aquí, Barcelona.

HO RECONEIXEU? PLAÇA CATALUNYA!


US RECORDA POTSER AL MOST WANTED? O AL BURNOUT? TAKEDOWN DE MURO!


Recomanaria que miréssiu alguns tràilers del joc que et deixen amb ganes de comprar-te una PS3 si no la tens (o d'amenaçar als de SONY perquè te la reparin ràpid, en el meu cas).

Que surti un joc així ambientat a casa... és un somni fet realitat. Sempre havia volgut que fós un GTA, però vistes les semblances, ja m'està bé. La pregunta és... podré estampar un cotxe contra casa meva? molaria XD

Tot i així, com que els americans menys d'ells mateixos poc saben dels altres, veureu que l'ambientació del joc, almenys el dels vídeos anteriors, és molt espanyola tradicional. A veure, que la gent d'aquí no va pel carrer així, home!

Tot té els seus defectes... però segueixo volent-lo. I no m'ho impediran! Tot i que els cabrons ho intenten. Volen censurar-lo!! Però si és publicitat d'aquí, i gratis! Que no veuen la quantitat de gent que descobrirà l'existència de Barcelona?? Que vinguin aquí i es fotin a disparar a la gent no es problema nostre! Nosaltres tenim dret a viciar-nos al què vulguem, o no??

Tot això i més en aquest parell d'articles:

"Wheelman" publicitará Barcelona - La Vanguardia
Barcelona no quiere ser escenario de un juego violento - El País

I això no és tot, també tinc entès que en faran una pel·lícula que serà la sequela del joc. De totes maneres, ni la pel·lícula ni el joc tenen encara data fixada... toca esperar.

2 comentaris:

  1. JAJAJAJAJAJAJ!!!
    tu = k yo , ta vas enterar veien el club
    jejejeje sii tiuu es una mee ee nen es lok bai dir yo tmb jejeje axo es pulisitat koñ!! no u sensureu rruks!! jajjajaja xD
    si si ami tmb ma ban agafar ganes d comprarlu
    jejejejee
    a fliparla nen jajajaja
    a per sert pos ale yo no e vist el trailer
    (( ya k tu no bas bole veure els meus del mgs4 ¬¬' ))) jejejejej xD ;)
    mes k res... bui deskubri bcn solet ...
    jajajjaja!!xD
    apa nen dw kuidet rekors per aki !!

    ResponElimina
  2. 1) No el vaig descobrir per El Club, com dius tu, sinó que el vaig conèixer abans, sabia que el volien censurar abans, i quan vaig veure que a sobre sortia per la tele em vaig cagar en ells.

    2) La diferència entre un tràiler i un vídeo d'un tros de joc és que el primer està fet perquè agafis una idea del joc sense menjar-te cap spoiler, i el segon és un vídeo que únicament serveix en el cas que t'hagis passat el joc almenys 1 cop o en el cas que no tinguis intenció de fer-ho mai.

    Es veu que això no et queda clar ¬¬

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors