dijous, 16 d’octubre de 2008

Recopilació de vídeos de YouTube

Com que he trobat molts vídeos de temàtica diferent que em fan gràcia, els fotu aquí tots junts.

OWNED BRUTAL



Puto neeeen! Em sé de certa vella que s'aixecaria de la tumba si sabés que maten els seus estimats colomets. Ara en sèrio, la gent és imbècil. Què foten aplaudint i mirant al cel despedint un colom que només s'ha enlairat per demostrar que la llei de Newton té fonaments? Jo és que flipo.

PARÒDIA MARIO
Del creador de Family Guy i American Dad, una paròdia del Mario. M'encanta el final...



DICE STACKING VOL.3
Un tiu flipant que fot birgaries amb els daus... jo de vosaltres miraria aquest vídeo quan tingués temps de veure'l sencer, perquè conforme vas avançant flipes cada cop més. Jo he pensat "WTF!?" unes quantes vegades, ja us ho aviso.



És el volum 3... si us agrada i m'ho feu saber busco els 2 primers.

PEL·LÍCULA DE DB DEL 89
Un tros de la peli... molt millor que la que estan fent ara XD



HITLER S'ENTERA DE LA PELI DE DB (ACTUAL) PARTS 1 I 2
Us recomano la primera part, la segona també és bona però hi ha trossos que es poden saltar, sobretot al principi.





I també seria bo que escoltéssiu (només té audio), aquest segon owned brutal, que jo crec que ni més ni menys que el col·laborador fantasma Pau seria capaç de picar amb una cosa així.
Bueeno, i ara només em cal dir... DEIXEU UN PUTO COMENTARI, QUE SINÓ EM SENTO COM UN FILÒSOF ESCRIVINT NOMÉS PER MATAR EL TEMPS

4 comentaris:

  1. El millor ha sigut el dels daus!! baixat els dvd si cal i ens poses un video teu fent-ho!! que diu que amb una hora ja u pots fer aixo... Si ho intentes cuidadu, tanca les finestres i que no hi hagi ningu aprop si no vols fer cap headshot de dau...

    ResponElimina
  2. El millor ha sigut el dels daus!! baixat els dvd si cal i ens poses un video teu fent-ho!! que diu que amb una hora ja u pots fer aixo... Si ho intentes cuidadu, tanca les finestres i que no hi hagi ningu aprop si no vols fer cap headshot de dau...

    ResponElimina
  3. vols comentari? doncs toma comentari:

    GAYS FUCKIN BOYS!
    ATIENDE AL GUAY!!

    ResponElimina
  4. XD la cançó aquellaaaa (ja no recordo el títol :|)

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors