diumenge, 5 d’octubre de 2008

Vídeos de l'APM i algun més

L'APM (Alguna Pregunta Més) és un d'aquells programes que et fan descollonar fins el punt de matar a més d'un ofegant-lo al no poder agafar aire de tant riure. La veritat és que fan cada muntatge... llavors jo sempre em pregunto: qui és el matat que es mira tot el dia la tele per saber com encadenar diferents trossos de vídeos, per exemple per formar una frase a trossos? No tinc ni idea, el que està clar és que graben tot el que passa per la TV i que algú es dedica a mirar-ho.

Avui us deixo uns vídeos que en el seu moment em van fer riure (van de pitjors a millors, segons el meu criteri):

ZAPATERO BEATBOX


CUNÍ JUKEBOX


ZAPATERO DJ (AQUEST ÉS EL TÍTOL ORIGINAL, EH? NO EL QUE LI DONARIA JO)


I un extra:

BUSH BEATBOX


No em direu que no us heu descollonat almenys amb el del Bush eh? XD

1 comentari:

  1. Mira que feia temps que no actualitzaves i va i en fas dos de cop! Haver-les espaiat una mica mes...
    Els videos aquests et faran la gracia que vulguis, pero jo prefereixo la saga dels ostions! Que encara espero la seguent entrada!

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors