dilluns, 9 de març de 2009

Unes quantes fricades per reobrir

Sí! Sé que molts pensàveu que havia mort! Doncs no, encara no! Tinc la intenció de seguir amb això però a vegades no tinc ganes ni continguts interessants per posar-hi... què hi farem.

A veure si a partir d'ara segueixo un ritme més constant, que sinó em sé d'un blog que em passarà pel davant en visites en un no-res.

Per reobrir, què millor que una colla de vídeos frikis que et deixen flipant? Pos eso.

ENDING DE DEATH NOTE... AMB AKATSUKI! - AKATSUKI NOTE


Que currat, no?

FINAL FANTASY 3 - WEIRD BOSS


Sí, sé què penseu... WTF??

EL FRIKI DELS NUNCHAKU


És flipant.

I el més friki de tots...

GAME(BOY)^2


o.O jo pregunto: si el tiu es disfressa de Wii... què seria exactament el mando? Resposta òbvia: hi juga sa mare.

PD: 4 mesos i 5 dies de vacances! Déu n'hi dó quin descanset.

3 comentaris:

  1. Per fi actualitzes!! A veure si vas fent totes les pendents pq en tens unes quantes... Sempre pots fer el truc de canviar la data i aixi cobreixes els 4 mesos aquests!

    ResponElimina
  2. O.o

    hay vida en el mas allá...
    cualquiera diria que la FIB ha acabado contigo... pero no!!! con periodicidad cuatrimestral pero sigues aki!!! Wa Yeah!

    ResponElimina
  3. Tomorrow never dies.

    Neither do I.

    Ahí estamoooos vuelven mis paranoias ^^

    ResponElimina

Uoooo! Gràcies per voler comentar! ^^

Sign by Dealighted - Coupons and Deals

Contribuïdors